دوشنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۴

پروپوزال بررسي ساز و كار‌هاي بازاريابي رابطه‌مند و تأثير آن بر وفاداري مشتريان قير صادراتي

پروپوزال بررسی ساز و کار‌های بازاریابی رابطه‌مند و تأثیر آن بر وفاداری مشتریان قیر صادراتی

دانلود پروپوزال بررسی ساز و کار‌های بازاریابی رابطه‌مند و تأثیر آن بر وفاداری مشتریان قیر صادراتی عمومی و متفرقه

-------

پروپوزال بررسی ساز و کار‌های بازاریابی رابطه‌مند و تأثیر آن بر وفاداری مشتریان قیر صادراتی
پروپوزال بررسی ساز و کار‌های بازاریابی رابطه‌مند و تأثیر آن بر وفاداری مشتریان قیر صادراتی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 51
حجم فایل: 80
قیمت: 70310 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 51 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏مقدمه‏
‏در‏ ‏دنیای‏ ‏امروز‏، ‏خریداران‏ ‏برای‏ ‏تصمیم‏ ‏گیری‏ ‏در‏ ‏فرآیند‏ ‏خرید‏، ‏با‏ ‏سؤالها‏ ‏و‏ ‏اما‏ ‏و‏ ‏اگرهای‏ ‏بسیاری‏ ‏روبه‏ ‏رو‏ ‏هستند‏. ‏تنوع‏ ‏محصولات‏ ‏مختلف‏ ‏باعث‏ ‏شده‏ ‏است‏ ‏تا‏ ‏مشتریان‏ ‏با‏ ‏حق‏ ‏انتخابهای‏ ‏فراوانی‏ ‏روبه‏ ‏رو‏ ‏باشند‏. ‏از‏ ‏سویی‏ ‏دیگر‏ ‏شرکتها‏ ‏دریافته‏ ‏اند‏ ‏که‏ ‏هزینه‏ ‏جذب‏ ‏مشتریان‏ ‏جدید‏ ‏پنج‏ ‏برابرهزینه‏ ‏حفظ‏ ‏مشتریان‏ ‏کنونی‏ ‏است‏ ‏و‏ ‏از‏ ‏دست‏ ‏دادن‏ ‏یک‏ ‏مشتری‏، ‏تنها‏ ‏از‏ ‏دست‏ ‏دادن‏ ‏یک‏ ‏قلم‏ ‏فروش‏ ‏نیست‏، ‏بلکه‏ ‏فراتر‏ ‏ازآن‏ ‏به‏ ‏معنی‏ ‏از‏ ‏دست‏ ‏دادن‏ ‏کل‏ ‏جریان‏ ‏خریدهایی‏ ‏است‏ ‏که‏ ‏مشتری‏ ‏می‏ ‏توانسته‏ ‏در‏ ‏طول‏ ‏زندگی‏ ‏خود‏ ‏انجام‏. ‏بنابراین‏ ‏شرکت‌‏ها‏ ‏همواره‏ ‏باید‏ ‏ناظر‏ ‏و‏ ‏مراقب‏ ‏تعامل‏ ‏بین‏ ‏خود‏ ‏و‏ ‏مشتریانشان‏ ‏باشند‏ ‏و‏ ‏با‏ ‏شناخت‏ ‏و‏ ‏درک‏ ‏صحیح‏ ‏از‏ ‏نیازها‏ ‏و‏ ‏ارزش‌‏های‏ ‏مد‏ ‏نظر‏ ‏مشتریان‏، ‏کالاها‏ ‏و‏ ‏خدمات‏ ‏با‏ ‏ارزشی‏ ‏را‏ ‏به‏ ‏آنان‏ ‏ارائه‏ ‏کنند‏ ‏تا‏ ‏با‏ ‏جلب‏ ‏رضایتمندی‏ ‏در‏ ‏آنها‏ ‏وفاداری‏ ‏ایجاد‏ ‏کرده‏ ‏و‏ ‏از‏ ‏این‏ ‏طریق‏ ‏از‏ ‏تغییر‏ ‏جهت‏ ‏آنها‏ ‏به‏ ‏سمت‏ ‏شرکتهای‏ ‏دیگر‏ ‏جلوگیری‏ ‏نمایند‏ ‏و‏ ‏در‏ ‏این‏ ‏راستا‏ ‏بازاریابی‏ ‏رابطه‏ ‏مند‏ ‏یکی‏ ‏از‏ ‏موفق‏ ‏ترین‏ ‏رویکردها‏ ‏است.
‏تعریف مسئله
‏با‏ ‏گذر‏ ‏از‏ ‏اقتصاد‏ ‏سنتی‏، ‏مشتری‏ ‏به‏ ‏صورت‏ ‏رکن‏ ‏اصلی‏ ‏و‏ ‏محور‏ ‏تمام‏ ‏فعالیتهای‏ ‏شرکت‏ ‏درآمده‏ ‏است‏؛ ‏به‏ ‏نحوی‏ ‏که‏ ‏از‏ ‏دیدگاه‏ ‏رقابتی‏، ‏بقا‏ ‏و‏ ‏تداوم‏ ‏حیات‏ ‏سازمانها‏ ‏درگرو‏ ‏شناسایی‏ ‏و‏ ‏جذب‏ ‏مشتریان‏ ‏جدید‏ ‏و‏ ‏حفظ‏ ‏مشتریان‏ ‏موجود‏ ‏می‏‌‏باشد‏.‏ ‏یکی‏ ‏از‏ ‏دغدغههای‏ ‏اصلی‏ ‏شرکت‏‌‏ها‏، ‏بررسی‏ ‏اثر‏ ‏تاکتیک‏‌‏های‏ ‏بازاریابی‏ ‏افزایش‏ ‏فروش‏ ‏و‏ ‏ارتباط‏ ‏بلندمدت‏ ‏با‏ ‏مشتری‏ ‏بر‏ ‏رفتار‏ ‏مصرف‏‌‏کننده‏ ‏است‏.. ‏بازاریابی‏ ‏رابطه‏‌‏ای‏ ‏به‏ ‏عنوانی‏ ‏رویکردی‏ ‏جدید‏ ‏در‏ ‏عمل‏ ‏یکی‏ ‏از‏ ‏موفقترین‏ ‏رویکردها‏ ‏مشاهده‏ ‏شده‏ ‏است‏ (Lin & Lu   برای مشاهده توضیحات فایل  پروپوزال بررسی ساز و کار‌های بازاریابی رابطه‌مند و تأثیر آن بر وفاداری مشتریان قیر صادراتی  اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت پروپوزال بررسی ساز و کار‌های بازاریابی رابطه‌مند و تأثیر آن بر وفاداری مشتریان قیر صادراتی روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود پروپوزال بررسی ساز و کار‌های بازاریابی رابطه‌مند و تأثیر آن بر وفاداری مشتریان قیر صادراتی

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.