پروپوزال بررسی ساز و کارهای بازاریابی رابطهمند و تأثیر آن بر وفاداری مشتریان قیر صادراتی
-------

پروپوزال بررسی ساز و کارهای بازاریابی رابطهمند و تأثیر آن بر وفاداری مشتریان قیر صادراتی
فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 51
حجم فایل: 80
قیمت: 70310 تومان
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 51 صفحه
قسمتی از متن word (..doc) :
مقدمه
در دنیای امروز، خریداران برای تصمیم گیری در فرآیند خرید، با سؤالها و اما و اگرهای بسیاری روبه رو هستند. تنوع محصولات مختلف باعث شده است تا مشتریان با حق انتخابهای فراوانی روبه رو باشند. از سویی دیگر شرکتها دریافته اند که هزینه جذب مشتریان جدید پنج برابرهزینه حفظ مشتریان کنونی است و از دست دادن یک مشتری، تنها از دست دادن یک قلم فروش نیست، بلکه فراتر ازآن به معنی از دست دادن کل جریان خریدهایی است که مشتری می توانسته در طول زندگی خود انجام. بنابراین شرکتها همواره باید ناظر و مراقب تعامل بین خود و مشتریانشان باشند و با شناخت و درک صحیح از نیازها و ارزشهای مد نظر مشتریان، کالاها و خدمات با ارزشی را به آنان ارائه کنند تا با جلب رضایتمندی در آنها وفاداری ایجاد کرده و از این طریق از تغییر جهت آنها به سمت شرکتهای دیگر جلوگیری نمایند و در این راستا بازاریابی رابطه مند یکی از موفق ترین رویکردها است.
تعریف مسئله
با گذر از اقتصاد سنتی، مشتری به صورت رکن اصلی و محور تمام فعالیتهای شرکت درآمده است؛ به نحوی که از دیدگاه رقابتی، بقا و تداوم حیات سازمانها درگرو شناسایی و جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان موجود میباشد. یکی از دغدغههای اصلی شرکتها، بررسی اثر تاکتیکهای بازاریابی افزایش فروش و ارتباط بلندمدت با مشتری بر رفتار مصرفکننده است.. بازاریابی رابطهای به عنوانی رویکردی جدید در عمل یکی از موفقترین رویکردها مشاهده شده است (Lin & Lu برای مشاهده توضیحات فایل پروپوزال بررسی ساز و کارهای بازاریابی رابطهمند و تأثیر آن بر وفاداری مشتریان قیر صادراتی اینجا کلیک کنید برای دانلود فایل باکیفیت پروپوزال بررسی ساز و کارهای بازاریابی رابطهمند و تأثیر آن بر وفاداری مشتریان قیر صادراتی روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️ دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️ بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️ دانلود سریع و مستقیم ✔️ دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود پروپوزال بررسی ساز و کارهای بازاریابی رابطهمند و تأثیر آن بر وفاداری مشتریان قیر صادراتی
- ۱۹ بازديد
- ۰ نظر